با فناوری نانو، با طاسی خداحافظی کنید!

شرکت بروک بایوتک، با بهره‌گیری از نانوالیاف محصولی تولید کرده است که برای افرادی که به نحوی با مشکل ریزش مو و کم‌پشتی موها مواجه هستند، مفید خواهد بود.
با فناوری نانو، با طاسی خداحافظی کنید!

نوعی نانوالیاف مو توسعه‌یافته توسط شرکت بروک بایوتک (Brook Biotech) به پنهان کردن ریزش مو یا طاسی کمک می‌کند. نانوالیاف مو یک روش شناخته شده مؤثر در ریزش مو است. این ابزار تحول‌آفرین این پتانسیل را دارد که برای افراد موهای بیشتری را بدون عوارض جانبی فراهم کند. به گفته شرکت بروک بایوتک که مدیرعامل آن وسلی بروک، بانکدار و کارآفرین برزیلی است، این یک ابتکار جدید است که سناریو تغییر می‌دهد. این روشی مناسب و تحول‌آفرین است که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد بدون هیچ‌گونه عوارض جانبی، کم‌پشت بودن موهای خود را پنهان نموده و با اعتماد به نفس بیشتر در جامعه حضور یابند.

این محصول Hair Nano نام دارد و از ژوئن سال جاری میلادی در بازار آمریکا عرضه شده و در حال حاضر در دسترس است. وسلی درباره نحوه مصرف این محصول اظهار داشت تنها چیزی که مصرف‌کنندگان به آن نیاز دارند، استفاده از این محصول همراه با یک تثبیت‌کننده است. به گفته وی، پروتئین کراتین Hair Nano، به طور غیرقابل تشخیص با تارهای موی فعلی ترکیب می‌شود و به صورت آنی ظاهر موهای پرپشت طبیعی را ایجاد می‌کند. نانوالیاف تولید شده توسط بروک بایوتک، در برابر باد، باران و عرق، مقاوم است.

او اظهار داشت که این محصول در هر نه طیف رنگی در دسترس است که می‌تواند با هر رنگ مو ترکیب شود، الیاف کراتین همچنین برای همه انواع و بافت‌های مو مناسب است. این محصول همچنین بخش ریشه در ناحیه اکستنشن که محل تلاقی رنگ‌ها بوده و به راحتی با شامپو شسته می‌شوند را نیز پوشش می‌دهد.

این شرکت بیان داشت که به طور کلی هدف آن ارائه راه‌حلی برای افزایش عزت نفس است، تا میلیون‌ها نفر بتوانند از این محصول که 100 درصد ایمن و بی‌خطر و فاقد هر گونه الکل، گلوتن و پارابن بوده و هرگز بر روی حیوانات آزمایش نشده‌است، استفاده نمایند.