حفاظت بیشتر با محصولات گرافنی

شرکت زنگرافن سولوشنز توافق تجاری خود را با تربور آرایکس نهایی کرد.
حفاظت بیشتر با محصولات گرافنی

شرکت زنگرافن سولوشنز (ZEN graphene Solutions) به تازگی از امضای یک توافقنامه تجاری قطعی با تربور آرایکس (Trebor Rx) برای تولید تجهیزات حفاظتی شخصی تقویت شده با زن‌گارد (ZENGuard) خبر داد. این قرارداد شامل ماسک‌های جراحی، فیلترهای مربوط به ماسک +Pro تربور در انتظار ثبت اختراع، دستکش‌های نیتریلی و سایر محصولات بالقوه است.

گرگ فنتون، مدیر عامل زنگرافن، اظهار داشت: «بعد از همکاری نزدیک با جورج ایروین و تیم تربور در طول سال گذشته، ما یک رابطه کاری عالی ایجاد کردیم و مشتاق هستیم که اولین محصول خود، یعنی ماسک ضد جراحی تربور با فناوری زن‌گارد با بیش از ۹۹ درصد بازده فیلتراسیون باکتریایی و ویروسی را با همکاری هم عرضه کنیم. این یک موفقیت تجاری مهم برای هر دو شرکت ما است، اما مهم‌تر از آن، این گزینه جدیدی را برای کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و افراد دیگر در وضعیت‌های ریسک بالاتر که تمایل دارند بازده فیلتراسیون باکتریایی و ویروسی را در مقایسه با یک ماسک یکبار مصرف معمولی دارای ASTM level 3 افزایش دهند، به ارمغان می‌آورد.»

جورج ایروین از تربور گفت: «تربور و زنگرافن به سختی تلاش کرده‌اند یک ماسک تغییر دهنده بازی به بازار عرضه نمایند. حفاظت افزایش‌یافته در ماسک ما تنها آغاز یک خط گسترده از تجهیزات حفاظتی ضد میکروبی است که برای حفظ ایمنی کارکنان بخش مراقبت‌های بهداشتی طراحی شده‌است. رابطه زنگرافن و تربور نمونه‌ای از دو شرکت کانادایی است که برای توسعه، تولید، بازار و فروش محصولات درجه یک در سطح جهانی با یکدیگر همکاری می‌کنند. ما هیجان‌زده هستیم که بخشی از این سفر با گرگ فنتون، فرانسیس دوبی و گروه زنگرافن باشیم.»