دریافت تأییدیه وزارت بهداشت کانادا توسط شرکت زنگرافن سولوشنز

شرکت زنگرافن سولوشنز تأییدیه وزارت بهداشت کانادا را دریافت کرد و اولین درآمد حاصل از محموله پوشش گرافن را گزارش داد.
دریافت تأییدیه وزارت بهداشت کانادا توسط شرکت زنگرافن سولوشنز

ماه‌ها پس از اینکه وزارت بهداشت کانادا ماسک‌های تقویت شده با گرافن را "خطری بالقوه برای سلامتی" دانست، شرکت زنگرافن سولوشنز (ZEN graphene Solutions) اعلام کرد تأییدیه‌ای را از وزارت بهداشت کانادا برای برای ماسک یکبار مصرف زن‌گارد (ZENGuard) با پوشش بیوسیدال و رتبه‌بندی‌شده با ASTM Level 3 دریافت کرده است.

یک روند بازبینی گسترده انجام شد، که پس از آن، وزارت بهداشت کانادا ماسک‌های جراحی تقویت شده با زن‌گارد را به عنوان "ایمن برای استفاده توسط کانادایی‌ها" تأیید کرد.

علاوه بر این، زنگرافن سولوشنز نیز اعلام کرد اولین محموله پوشش ضد میکروبی زن‌گارد را به شرکت تربور آرایکس (Trebor Rx) تحویل داده و درآمد کسب کرده است. این اولین محموله تجاری است که با موفقیت افزایش قابل توجه در میزان تولید از تولید با ظرفیت مقیاس پایه تا مقیاس آزمایشی فراهم می‌کند، که در حال حاضر بیش از مقدار مورد نیاز برای پوشش دادن ۳۰ میلیون ماسک در ماه است. این شرکت همچنین گزارش می‌دهد که کار مهندسی در کارخانه صنعتی خود با ظرفیت تقریبی ۸۰۰ میلیون ماسک در ماه در مرحله تجهیز دیده می‌شود. زنگرافن انتظار دارد که ساخت و راه‌اندازی کارخانه در سه ماهه چهارم به پایان برسد.

گرگ فنتون، مدیر عامل زنگرافن اظهار داشت: «دستیابی به اولین فروش تجاری زن‌گارد به شریک ما تربور، نشانگر آغاز آن چیزی است که ما انتظار داریم در ماه‌های آینده و سال‌های پیش رو، یک رشد بسیار مطلوب در قسمت پیشگیری پورتفولیوی خدمات بهداشت و درمان ما باشد.»

همین چند روز پیش، شرکت زنگرافن سولوشنز یک قرارداد تجاری قطعی با تربور آرایکس نهایی کرد.