فراخوان؛ سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر صنعت دارو و سلامت مبتنی بر فناوری‌نانو

صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با هدف ایجاد فرصت رشد و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر صنعت دارو و سلامت مبتنی بر فناوری‌نانو را برگزار می‌کند.
سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر صنعت دارو و سلامت مبتنی بر فناوری‌نانو

فناوری نانو با ماهیت فرارشته‌ای خود، مرزهای علوم مختلف را شکسته و زمینه را برای استفاده از نتایج و امکانات در اکثر حوزه‌های کاربردی در جهت افزایش کیفیت زندگی فراهم کرده است. از این رو، صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) به دنبال حمایت از طرح‌های این حوزه با هدف تجاری‌سازی آن‌ها است.

مهم‌ترین هدف برای برگزاری این رویداد، ایجاد فرصت رشد و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق است. ایده‌ها یا طرح‌هایی که از لحاظ فنی و اقتصادی مناسب است، در فرآیند سرمایه‌گذاری صنتا قرار خواهند گرفت.

از تمامی علاقمندان اعم از شرکت‌های فناور، دانشجویان، پژوهشگران و... دعوت می‌شود برای رفع مساله مطرح شده در این فراخوان شرکت نمایند. بنابر اعلام دبیرخانه اینوتن، شرکت‌کنندگان تا تاریخ 5 آذرماه 1400 فرصت دارند طرح مفهومی اولیه خود را به دبیرخانه چالش ارسال کنند. پس از اتمام مهلت دریافت طرح‌ها و غربال اولیه آن‌ها، داوری طرح‌ها انجام خواهد شد و سرانجام طرح‌های برگزیده به مرحله دوم راه خواهند یافت.

در پایان مرحله دوم جهت انتخاب طرح برتر، مستندات فنی و اقتصادی و نیز نمونه آزمایشگاهی ارائه شده از سوی هر شرکت‌کننده توسط هیات داوران ارزیابی و برنده نهایی معرفی می‌شود و به طرح برتر مورد پذیرش سرمایه‌گذاری صنتا جایزه 25 میلیون تومانی اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات چالش (نحوه ثبت‌نام، شرایط ارسال راه‌حل، جوایز و…) می‌توانند به نشانی http://innoten.ir/ مراجعه کنند.

منبع مطلب