دریافت کمک‌هزینه برای تراشه‌های ضدعفونی‌کننده UVC LED

کرایونانو مبلغ 1,565,000 دلار از شورای تحقیقات نروژ دریافت می‌کند.
دریافت کمک‌هزینه برای تراشه‌های ضدعفونی‌کننده UVC LED

کرایونانو (CrayoNano) مستقر در نروژ که از دانشگاه علم و صنعت نروژ (NTNU) منشعب شده است و متخصص در تراشه‌های بسته‌بندی‌شده UVC LED برای ضدعفونی کردن آب، سطح و هوا بر اساس فناوری ترکیب گرافن و نانوساختارها است، یک کمک‌هزینه بیش از ۱، ۵۶۵، ۰۰۰ دلاری از سوی شورای تحقیقات نروژ برای پروژه‌ای با عنوان "UV-C LED با استفاده از نانوسیم بر روی گرافن" دریافت کرده‌است.

جو اوتوس مدیرعامل کرایونانو گفت: «این نشان‌دهنده علاقه و حمایت کرایونانو و فناوری نوآورانه ما است. نیاز واقعی به راهکارهای ضدعفونی بهتر وجود دارد، و این کمک هزینه مجدداً دیدگاه کرایونانو را برای آینده‌ای پایدار و سالم‌تر برای همه تأیید می‌کند.»

کرایونانو مدت‌هاست که توسط برنامه‌های مالی نرم اروپایی حمایت می‌شود. علاوه بر کمک‌های مالی شورای تحقیقات نروژ، کرایونانو به عنوان یکی از 38 شرکت از بین 4230 متقاضی برای برنامه EUs Horizon انتخاب شد و در اواخر سال 2020 حدود 25 میلیون کرون (تقریباً 2,800,000 دلار آمریکا) دریافت کرد.

علاوه بر این، گفته شد که صندوق EIC، شریک تأمین مالی برنامه Horizon، آماده است تا 50 میلیون کرون (بیش از 5,500,000 دلار آمریکا) در سهام خود ظرف 12 ماه آینده سرمایه‌گذاری کند.

چالش ساخت داروهای ضدگلوکوم بر پایه فناوری‌های نوین دارورسانی

چالش ساخت داروهای ضدگلوکوم بر پایه فناوری‌های نوین دارورسانی

برنامه چالش‌های فناوری و نوآوری شبکه تبادل فناوری چالش فناورانه با موضوع ساخت داروهای ضدگلوکوم بر پایه فناوری‌های نوین دارورسانی را برگزار می‌نماید. مهلت ارسال طرح ۲0 آذر ماه ۱۴۰۰ است.