توسعه ابرخازن با مواد گرافنی جدید

شرکت فرست گرافن اعلام کرد به نقطه عطفی در زمینه مواد ابرخازن دست یافته است.
توسعه ابرخازن با مواد گرافنی جدید

شرکت فرست گرافن (First Graphene) اعلام کرده است که به نقطه عطفی در برنامه خود برای توسعه مواد ابرخازن با کارایی بالا رسیده است. کار اخیر فرست گرافن بر روی توسعه یک لایحه بهینه از مواد به منظور دستیابی به چگالی انرژی و چگالی توان بالا متمرکز شده است.

فرست گرافن اکنون اعلام کرده است که در یک سلول آزمایشی استاندارد، محصول آن، مواد فعال هیبریدی PureGRAPH در 100 چرخه، عملکرد بهتری نسبت به مواد کربن فعال پیشرو دارند. مواد PureGRAPH دارای ظرفیت ویژه 140 فاراد بر گرم (f/g) هستند در حالی که سلول‌های کربن فعال معمولاً دارای ظرفیت ویژه f/g 35 هستند. فرست گرافن گفت این نشان می‌دهد که مواد فعال هیبرید الکتریکی را می‌توان به صورت دوغاب الکترود برای استفاده در تولید دستگاه فرموله کرد.

فرست گرافن، با نشان دادن عملکرد قابل‌توجه محصولش نسبت به کربن فعال، گفت که در یک موقعیت بسیار مناسب برای توسعه یک مشارکت تجاری با شرکت‌های بزرگ تولیدکننده ابرخازن که به دنبال ایجاد نسل بعدی ابرخازن‌ها هستند، قرار دارد.

مایکل بل مدیرعامل فرست گرافن گفت که این شرکت به پیشرفت خوبش در بازار به سرعت در حال ظهور مواد ذخیره‌سازی انرژی ادامه می‌دهد. ما روابط استراتژیک مهمی برای انجام این کار ایجاد کرده‌ایم. او گفت: «ما ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم مواد قوی و با ظرفیت بالا را بر اساس محصولات PureGRAPH خود تولید کنیم. چالش بعدی ما بهینه‌سازی عملکرد با سایر اجزای دستگاه، با تمرکز ویژه بر روی یک الکترولیت مناسب است. ما روابط استراتژیک مهمی برای انجام این کار ایجاد کرده‌ایم.»