پتنت اتحادیه اروپا برای محصول زیره لاستیکی تقویت‌شده با گرافن

شرکت دایرکتا پلاس برای محصول زیره لاستیکی، پتنت سراسری اتحادیه اروپا را دریافت کرد.
پتنت اتحادیه اروپا برای محصول زیره لاستیکی تقویت‌شده با گرافن

شرکت دایرکتا پلاس (Directa Plus)، تأمین‌کننده و تولیدکننده نانوپلاکت‌های گرافن در ایتالیا، حق ثبت اختراع در سراسر اتحادیه اروپا را برای فناوری G+ خود برای استفاده در کفش‌های ورزشی و مخصوص مربیان دریافت کرد.

این پتنت که عملکرد زیره‌های کفش مبتنی بر لاستیک را افزایش می‌دهد، هم فرمول ترکیب و هم زیره محصول نهایی را شامل می‌شود. جولیو سزارو، بنیانگذار و مدیر اجرایی شرکت دایرکتا پلاس گفت: «این پتنت اتحادیه اروپا موقعیت ما را در بازار رو به رشد کفش‌های ورزشی تقویت می‌کند و توجه بازیگران اصلی محصولات مصرفی را به خود جلب می‌کند.» فرمول گرافن G+ توانایی متعادل کردن ویژگی‌های عملکردی متضاد از جمله دوام و چسبندگی در شرایط خشک و مرطوب را فراهم می‌کند.

او گفت که قابلیت تعادل بین ویژگی‌های عملکرد متضاد برای گرافن G+ منحصر به فرد است، در حالی که بهترین عملکرد را در کفش‌های دویدن، تریل، پیاده‌روی و موتورسواری دارد. پورتفولیوی مالکیت معنوی (IP) این شرکت شامل 18 خانواده ثبت اختراع است که 72 پتنت اعطا شده و 25 مورد دیگر در حال بررسی است. سزارو افزود: «ما همچنان به گسترش پورتفولیوی IP خود ادامه می‌دهیم، که هم فناوری تولید و هم کاربردها را پوشش می‌دهد تا به ایجاد ارزش برای سهامداران ادامه دهیم.»

فرصت تجاری‌سازی ایده‌های جدید در مصالح نوین صنعت و ساختمان

فرصت تجاری‌سازی ایده‌های جدید در مصالح نوین صنعت و ساختمان

شرکت لینکران با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با تجاری‌سازی ایده‌های جدید جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فرصت تجاری‌سازی ایده‌های جدید در مصالح ن...