برگزاری بزرگترین نمایشگاه دو سالانه رنگ و پوشش اتحادیه اروپا در نورنبرگ آلمان

بزرگترین نمایشگاه رنگ و پوشش اتحادیه اروپا در سال 2017 در نورنبرگ آلمان برگزار شد. این نمایشگاه محل گردهمایی بزرگترین شرکت ها و تولیدکنندگان رنگ و مواد اولیه در جهان برای ارائه جدیدترین محصولات و دستاوردهایشان می باشد.
بالغ بر 30 هزار نفر از بیش از 100 کشور از نمایشگاه پوشش های اتحادیه اروپا در سال 2017 در نورنبرگ کشور آلمان دیدن کردند. در این نمایشگاه 1135 غرفه از 40 کشور جهان حضور داشتند که نشان دهنده گسترش موقعیت صنعت جهانی پوشش ها می باشد. در این نمایشگاه جدیدترین محصولات و خدمات نوآورانه در زمینه های رنگ، چاپ و پوشش به نمایش گذاشته شد. نمایشگاه پوشش های اروپا در سال 2017 در هفت سالن کامل برگزار شد که نشان دهنده حضور گسترده بین المللی در این حوزه می باشد. علاوه بر یک غرفه از کشور چین و غرفه هایی از کشورهای جمهوری چک و کره خلاصه کلی از فعالیت های صورت گرفته در این کشورها را ارائه دادند. همچنین شرکت های نوآورانه جدید آلمان در یک غرفه مشترک با حمایت مالی وزارت امور اقتصاد و انرژی (BMWi) این کشور شرکت کردند. علاوه بر این در سه سالن علاوه بر ارائه محصولات گفتگوهای مختصری بین غرفه داران برای ارائه دانش استفاده، اثرات و اطلاعات فنی صورت گرفت. حضور بیش از 840 شرکت نشان دهنده استقبال بیشتر شرکت ها نسبت به سال های گذشته می باشد. در این نمایشگاه، بیش از 140 سخنرانی تخصصی توسط سخنرانان مشهور بین المللی در جهت بررسی تولید رنگ، مواد شیمیایی ساخت و ساز و چسب ها برگزار شد که بیشتر بر روی عملکرد و مسائل محیط زیستی متمرکز بود.
در این نمایشگاه با توجه به پیشرو بودن آلمان و اروپا در صنعت خودرو شرکت های ارائه دهنده خدمات و محصولات در این حوزه حضور فعالی داشتند. از محصولات مورد توجه رزین ها و رنگدانه های مورد استفاده در صنعت خودرو بوده است. در این راستا، در این نمایشگاه قرارداد منحصر به فردی بین شرکت BASF و لاندا برای استفاده از فناوری نانو رنگدانه های پیشرفته لاندا در صنعت خودرو امضا شد. این رنگدانه ها شفافیت فوق العاده بالایی دارند و به آسانی پراکنده می شوند.

filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820

در پایان جایزه پوشش های اروپایی برای بهترین طرح ارسالی به Bas Tuijtelaars از شرکت رزین های پوششی DSM تعلق گرفت. هیئت داوران بر زیست سازگاری رویکرد ساخت رزین های عاری از آمین این طرح تاکید کردند.
نمایشگاه بعدی پوشش های اروپا در مرکز نمایشگاه های نورنبرگ در تاریخ 19 تا 21 مارس سال 2019 برگزار خواهد شد. 

منبع مطلب
همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

شرکت تیروپاتی گرافیت و دانشگاه موناش برای توسعه کاربردهای تجاری گرافن تجاری همکاری می‌کنند.