همکاری ایران و آلمان در نمایشگاه‎های تخصصی فناوری‌های نو

شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، جلسه توسعه همکاری‌های نمایشگاهی با حضور بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‎المللی جمهوری اسلامی ایران و پیتر برگلایتر مدیرعامل شرکت ایماگ به صورت رسمی برای اولین بار به منظور بررسی راهکارهای توسعه همکاری‌های نمایشگاهی بین دو کشور در نمایشگاه بین الملی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‎المللی جمهوری اسلامی ایران، جلسه توسعه همکاری‌های نمایشگاهی با حضور بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و پیتر برگلایتر مدیرعامل شرکت ایماگ به صورت رسمی برای اولین بار به منظور بررسی راهکارهای توسعه همکاری‌های نمایشگاهی بین دو کشور در نمایشگاه بین‎الملی تهران برگزار شد. در این جلسه طرفین، با تبادل پیش‎نویس تفاهم‎نامه نسبت به توسعه همکاری‌های مابین دو کشور ابراز علاقمندی کردند.

بهمن حسین زاده در این جلسه ایران را بازار مناسبی برای حضور شرکت‌های آلمانی در نمایشگاه‌های تخصصی برشمرد و افزود: نمایشگاه بین‎المللی تهران آمادگی دارد نمایشگاه‌های مشترکی را با همکاری شرکت ایماگ در حوزه فناوری‎های نانو در سایت نمایشگاه بین‎المللی تهران و همچنین کشورهای همسایه برگزار نماید.

وی تاکید کرد: ایران می‎تواند پایگاه صادراتی خوبی برای صادرات کالا به کشورهای منطقه باشد و علاوه بر آن ظرفیت شرکت‌های ایرانی در حوزه صنایع‌معدنی و فناوری‌های نوین سطح در منطقه مطرح است.

در این جلسه همچنین پیتر برگلایتر مدیرعامل شرکت سازمان‌دهنده‎ی نمایشگاهی ایماگ ضمن اظهار خرسندی از فراهم شدن زمینه همکاری‌های مشترک بین دو کشور خاطر نشان کرد می‌توان در سازماندهی نمایشگاه‌های برون مرزی همکاری‌های خوبی داشته باشیم. وی همچنین از ایجاد سیستم پروژه ثبت‌نام و ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان (Registration) قدردانی کرد و از مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‎المللی دعوت نمود تا علاوه بر بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی شهر مونیخ در نمایشگاه تخصصی اتوماتیکا (Automatica) نیز حضور یابد.

بر اساس این گزارش، شرکت سازمان‌دهنده نمایشگاهی ایماگ یکی از شرکت‌های اصلی سازمان‏‌دهنده نمایشگاه داخلی و برون مرزی کشور آلمان است که سایت نمایشگاهی آن در شهر مونیخ واقع شده است.

 

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با هدف ایجاد فرصت رشد و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فراخوان سرمایه‌گذا...