برگزاری دوره آموزشی آشنایی با کلیات قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

دوره "آشنایی با کلیات قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان" به همت شبکه تبادل فناوری نانو روز سه‌شنبه 02/08/1396 از ساعت 15 تا 17 در سالن کنفرانس ساختمان کریدور برگزار می‌گردد.
شبکه تبادل فناوری نانو در نظر دارد دوره "آشنایی با کلیات قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان" را روز سه‌شنبه 1396/08/02 از ساعت 15 تا 17 در ستاد فناوری نانو برگزار کند.
 
هدف از برگزاری این دوره آشنا نمودن کارگزاران فناوری نانو با انواع شرکت‌های دانش‌بنیان و قانون حمایت از این شرکت‌ها می‌باشد. یکی از اهداف بزرگ شرکت‌های صنعتی برای استفاده از فناوری نانو، بهره‌مندی از ظرفیت‌های قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان است. اما آیا یک شرکت، صرفا با داشتن یک محصول نانویی، دانش‌بنیان می‌شود؟ آیا دانش‌بنیان بودن به معنای معافیت از کلیه عوارض و مالیات‌های قانونی است؟
در پایان این دوره کارگزاران قادر خواهند بود در حد اطلاعات اولیه، به عنوان مشاور شرکت‌های صنعتی در حوزه دانش‌بنیان عمل کرده و تصور آن‌ها را نسبت به قانون مذکور اصلاح نمایند.

مدرس دوره جناب آقای مهندس ایزدپناه، ارزیاب پیشین دانش بنیان می‌باشند.
سرفصل‌ها:

تاریخچه قانون دانش‌بنیان
ساختار قانون دانش‌بنیان
نهادهای مهم و موثر در مقوله دانش‌بنیان
انواع شرکت‌های دانش‌بنیان
ملاک‌ها و معیارهای دانش‌بنیان بودن محصولات
بررسی فهرست کالای دانش‌بنیان
روند اجرایی ارزیابی دانش‌بنیان
حمایت‌های قانونی و فراقانونی برای شرکت‌های دانش‌بنیان

filereader.php?p1=main_c81e728d9d4c2f636

منبع مطلب
فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با هدف ایجاد فرصت رشد و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فراخوان سرمایه‌گذا...