برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مهارت‌های مذاکره

با حمایت شبکه تبادل فناوری نانو، دوره "آشنایی با مهارت‌های مذاکره" در تاریخ 11/08/1396 در محل ستاد فناوری نانو برگزار گردید.
شبکه تبادل فناوری نانو، دوره "آشنایی با مهارت‌های مذاکره" را روز پنج‌شنبه 11/08/1396 از ساعت 8 تا 16 برای کارگزاران تبادل فناوری برگزار نمود.
هدف از برگزاری این دوره آشنا نمودن کارگزاران تبادل فناوری با مهارت مذاکره و نقش به کارگیری آن در موفقیت مذاکرات B2B بود.

مذاکره یکی از مهمترین وسایل برقراری ارتباط بین افراد جامعه می‌باشد. همه‌ی ما در طول روز بر سر مسائل مختلف مذاکره می‌کنیم. از مسائل کوچکی مانند خرید نان تا مذاکره هنگام عقد قراردادهای بزرگ تجاری. انسان‌ها تلاش می‌کنند تا با استفاده از این مهارت، برای رسیدن به منافع مشروع خود با دیگران به توافق برسند. آشنایی با اصول مذاکره و به کارگیری آن در ارتباط با افراد حقیقی و حقوقی، در بهبود روند مذاکره و هم‌چنین حصول نتایج رضایت بخش بی‌گمان تاثیرگذار است.
کارگزاران تبادل فناوری در بخش اول این دوره با آمادگی پیش از مذاکره، هدفگذاری برای مذاکره، موانع مذاکره و... آشنا گردیدند. در بخش دوم، شرکت‌کنندگان به شش گروه تقسیم شدند و به صورت دو به دو با یکدیگر نحوه مذاکره کردن را تمرین نمودند. سپس، گروه‌ها نقاط قوت و ضعف گروه مقابل را بیان کردند و در پایان به یکدیگر امتیازی از 1 تا 10 دادند.

مدرس دوره: جناب آقای دکتر بهمن متولی
دارای مدرک دکتری DBA از دانشگاه لندن
استاد دانشگاه جورج واشنگتن قطر
مشاور بخش قراردادها و بازرگانی و مدرس گروه مپنا، مشاور بخش قراردادهای خارجی سازمان توسعه و نوسازی صنایع و معادن ایران و .....

سرفصل‌های مطرح شده:
تعریف مذاکره
انواع روش‌های مذاکره
مقایسه مذاکره بر اساس روش‌های ملایم، سخت و منطقی
دوره‌های مذاکره
انواع نتایج مذاکره
شرط دستیابی به وضعیت برنده- برنده برای دو طرف مذاکره
فرآیند مذاکره
ارکان مذاکره
موانع مذاکره
نکات مهم در مدیریت مذاکره
بایدها و نبایدها در انجام مذاکره
و.....

filereader.php?p1=main_10a7cdd970fe135cf

منبع مطلب
فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

فراخوان سرمایه‌گذاری در طرح‌های برتر حوزهٔ انرژی مبتنی بر فناوری‌نانو

صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با هدف ایجاد فرصت رشد و سرمایه‌گذاری جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فراخوان سرمایه‌گذا...