برگزاری سیزدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران

سمینار سالانه الکتروشیمی ایران با مشارکت انجمن الکتروشیمی ایران و پژوهشگاه مواد و انرژی در تاریخ 1 و 2 آذر ماه 1396 در پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار می گردد.
سیزدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران با مشارکت انجمن الکتروشیمی ایران و پژوهشگاه مواد و انرژی و شبکه باتری نانو ایران در تاریخ 1 و 2 آذر ماه 1396 در پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار می گردد. از این‎رو از کلیه اساتید دانشگاه‎ها، محققین و پژوهشگران، دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد رشته‎های شیمی، مهندسی شیمی، مواد، برق و الکترونیک، صنعتگران و سایر علاقه‎مندان به زمینه‎های مختلف الکتروشیمی برای شرکت در این سمینار علمی دعوت به عمل می آید. به اطلاع می رساند که سیزدهمین سمینار سالانه الکتروشیمی ایران مورد تائید ستاد نانو بوده تا بتوان مقدمات دریافت حمایت تشویقی پایان‎نامه‎های مرتبط با فناوری نانو در سال 1396 را کسب کرد. همچنین مقالات برگزیده این سمینار در 3 مجله انگلیسی زبان علمی - پژوهشی چاپ خواهد شد.

مجلاتی که مقالات سمینار در آنها چاپ می¬شوند، شامل مجله Advanced Ceramics Progress، مجله Renewable Energy and  Environment (JREE) و مجله Applied Materials and Characterization (JAMPC) هستند. 
از محورهای مهم این سمینار می‎توان به الکتروشیمی فیزیک، الکتروشیمی تجزیه و حسگرهای الکتروشیمی، سنتز الکتروشیمی و روشهای نوین آبکاری، بیوالکتروشیمی و کاربردهای زیستی فرایندهای الکتروشیمی، روشهای محاسباتی در باتریها، تبدیل و ذخیره انرژی، باتریهای اولیه، باتریهای ثانویه لیتیمی و غیر لیتیمی، الکتروشیمی و صنعت باتری اشاره کرد. 

لازم به ذکر است که این سمینار مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه باتری نانو ایران، سازمان توسعه منابع انرژی توان و انجمن الکتروشیمی ایران است. 
محل برگزاری سمینار در تصویر زیر آورده شده‎است. 

filereader.php?p1=main_70f250e2d762fbde8

filereader.php?p1=main_5516adb142fcb18a0
منبع مطلب