معرفی 5 شرکت نانویی در ششمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل ونقل و صنایع ریلی

حوزه ریلی ستاد فناوری نانو در ششمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل ونقل و صنایع ریلی که از تاریخ ۲۹ خرداد لغایت ۱ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران حضور یافته است.

ستاد فناوری نانو با چهارمین حضور خود در ششمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل ونقل و صنایع ریلی به معرفی شرکت‎ها و فناوری‎های مرتبط با صنعت ریلی پرداخته است. در این نمایشگاه بخشی از محصولات مرتبط با صنعت ریلی که توسط شرکت های فناور نانو تولید شده است در معرض دید صاحبنظران صنعت ریلی گذاشته شده است. رنگ های صنعتی مورد نیاز صنعت ریلی، انواع فیلترهای هوا، فیلترهای سوخت با راندمان بالا، مواد اولیه و مستربچ های مقاوم و انتی باکتریال برای تولید قطعات پلاستیکی با استحکام و مقاومت به ضربه بالا از جمله محصولات به نمایش درامده در نمایشگاه هستند.

filereader.php?p1=main_f7e0b956540676a12در بخش محصولات رنگی، شرکت های نانو صنعت معین و رنگ کیمیا و نانو آریسا پوشش انواع رنگ های ضد خوردگی، مقاوم به رطوبت و سازگار با شرایط مختلف جوی مورد استفاده در صنعت ریلی را ارائه کرده اند. همچنین شرکت پارسا پلیمر شریف ارائه دهنده مواد اولیه انواع پلاستیک های پیشرفته با استحکام مکانیکی بالا ، مقاومت به ضربه در دماهای مختلف را عرضه کرده است. از سوی دیگر به دلیل کاربرد فراوان فیلترهای صنعتی در بخش ریلی، شرکت آزاد فیلتر ارائه دهنده فیلترهای نانو با راندمان بالا و کلاس کاری بهتر از نمونه های مشابه خارجی، دیگر شرکت حاضر در نمایشگاه است.

بازدید از غرفه ستاد در نمایشگاه ریلی در سالن ۷ غرفه ۱۵ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ امکان پذیر می‎باشد.

منبع مطلب
همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

همکاری صنعت و دانشگاه در جهت توسعه کاربردهای تجاری گرافن

شرکت تیروپاتی گرافیت و دانشگاه موناش برای توسعه کاربردهای تجاری گرافن تجاری همکاری می‌کنند.