امضای قراردادی برای توزیع جهانی مواد نقطه کوانتومی

شرکت نانوسیس با شرکت ناگاسی قرارداد توزیع جهانی امضا می‌کند.
مواد نقطه کوانتومی

شرکت‌های نانوسیس (Nanosys) و ناگاسی (NAGASE)، اعلام کردند برای توزیع در سطح فروش جهانی توافق‌نامه‌ای منعقد کرده اند که به موجب آن ناگاسی منحصراً مجاز است مواد نقطه کوانتومی نانوسیس را برای کاربردهای مختلف در سراسر جهان توریع نماید.

نانوسیس، شرکتی فعال در حوزه مواد نقطه کوانتومی است و رهبر بلامنازع در تولید، سهم بازار و نوآوری در استفاده از این مواد بی‌نظیر در محصولات صفحه نمایش در سراسر جهان محسوب می‌شود. براساس گزارش سالانه چشم انداز فناوری و بازار صفحه نمایش نقطه کوانتومی DSCC (Display Supply Chain Consultants) انتظار می‌رود محموله‌های پنل نمایشگر نقطه کوانتومی از ۱۰.۶ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۰ به ۲۸ میلیون دستگاه تا سال ۲۰۲۴ افزایش یابد؛ یعنی چیزی معادل نرخ رشد ترکیبی سالیانه ۲۷.۵ درصد.

گروه ناگاسی با بیش از ۷۰۰۰ کارمند، رهبر جهانی توزیع مواد پیشرفته لقب گرفته است و ارتباط تنگاتنگی با کلیه شرکت‌های بزرگ تولید نمایشگر دارد. نانوسیس و ناگاسی با هم، رشد بازار نقطه کوانتومی را تسریع خواهند کرد.

راسل کمپت، معاون فروش و بازاریابی جهانی نانوسیس گفت: «نیروی فروش حرفه‌ای ناگاسی که بصورت جهانی توزیع محصول را انجام می‌دهند، عاملی کلیدی برای رشد آتی نانوسیس خواهند بود. ما متقاعد شده‌ایم که ناگاسی قادر خواهد بود به طور چشمگیری به ما در تحقق هدف‌مان که دستیابی به افزایش سریع فروش مواد نقطه کوانتومی است، کمک کند.»

تاکشی تاکادا، مدیر کل دپارتمان الکترونیک ناگاسی، اظهار داشت: «ما مفتخریم که نمایشگرهای بسیار پیشرفته نقطه کوانتومی را به مشتریان خود معرفی نماییم. نانوسیس برای تمام کسانی که به دنبال دستیابی به عملکرد بهبود یافته رنگ، روشنایی و ارزش افزوده برای عرضه محصول خود هستند، راهکاری نوآورانه ارائه می‌نماید. ما همچنین از طریق این مشارکت جدید به دنبال فعال‌سازی کاربردهای جدید مواد نقطه کوانتومی در دیگر صنایع هستیم.»