نانومحصول ایرانی؛ دستکش آشپزخانه آنتی‌باکتریال

شرکت «هزاردستان خزر» با استفاده از الیاف آنتی‌باکتریال حاوی نانوذرات، دستکش آنتی‌باکتریال تولید کرده‌است که از رشد میکروب‌ها و ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند.
نانومحصول ایرانی؛ دستکش آشپزخانه آنتی‌باکتریال

ماده اصلی شوینده‌های ضدعفونی کننده، سفیدکننده و حتی همان مایع ظرفشویی، یا قلیایی است یا اسیدی که هر دو نوع می‌تواند سبب تحریک و سوزش پوست دست شود. این ترکیبات نه تنها سد دفاعی پوست را تحریک و احتمال بروز واکنش‌های حساسیتی را زیاد می‌کند، بلکه با تضعیف منافذ پوستی باعث نفوذ باکتری‌ها و قارچ‌ها به پوست می‌شوند و حتی به قدری پوست را حساس می‌کنند که در تماس با گرد و خاک پوست دچار اگزما می‌شود.

استفاده از دستکش در حین شستشوی مرغ، گوشت و ماهی نیز برای پیشگیری از انتقال برخی میکروب‌های بیماری‌زا از طریق زخم‌های تازه یا کهنه توصیه می‌شود. از آنجا که دست با تمامی نقاط بدن در تماس قرار می‌گیرد، امکان انتقال آلودگی‌ها به دیگر نقاط بدن از جمله چشم، گوش، دهان، صورت و ... بسیار زیاد است. دستکش آشپزخانه به صورت روزانه در حین شستشو در منزل برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست دست استفاده می‌شود؛ از این رو وجود خواص ضدباکتریایی در دستکش می‌تواند تا حدودی از انتقال و گسترش بیماری و آلودگی‌ها، تغییر رنگ و ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری به عمل آورد.

شرکت هزاردستان خزر به منظور جلوگیری از رشد میکروب‌ها و ایجاد بوی نامطبوع با بهره‌گیری از نانوذرات، دستکش آنتی‌باکتریال تولید کرده‌است که عمده کاربرد آن در مصارف خانگی است. الیاف آنتی‌باکتریال بکار رفته در تولید این محصول حاوی نانوذرات با ابعاد کمتر از ۱۰۰ نانومتر است که به دلیل ورود نانوذرات در مرحله تولید الیاف، از پایداری در طی مراحل استفاده و شستشو برخوردار است و باعث جلوگیری از ایجاد بیماری‌های پوستی از قبیل حساسیت، قارچ و ... می‌شود.

 

چرا از این محصول استفاده کنیم؟

  • ساخته شده از صد درصد لاتکس طبیعی
  • پوشش پودر پنبه جهت راحتی دست و جلوگیری از تعرق آن
  • دارای لبه قیطانی جهت جلوگیری از پارگی دستکش
  • پوشش دو لایه جهت افزایش طول عمر مفید
  • انعطاف‌پذیری بالا جهت جلوگیری از خستگی دست
  • قیمت مناسب
  • دارای ساق بلند و ساق کوتاه و در رنگ‌بندی متنوع
  • همراه با عاج روی کف و انگشتان دست که موجب گیرایی بالا و عدم لغزش می‌شود.
  • ضد حساسیت و معطر
     

درباره شرکت هزاردستان خزر

شرکت هزاردستان خزر، تولیدکننده انواع دستکش‌های خانگی و صنعتی است. این شرکت با راه‌اندازی خط تولید مدرن توسط تیم متخصص با سابقهٔ ۳۰ ساله در ساخت و راه اندازی خطوط و تولید انواع دستکش خانگی، صنعتی و همچنین با اخذ پروانه بهره‌برداری از سازمان صنعت و تجارت در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را با تولید دستکش‌های صنعتی آغاز نمود.

این شرکت با نصب و راه‌اندازی بزرگ‌ترین و مجهزترین ماشین‌آلات با هدف تأمین نیاز داخلی و صادرات به خاورمیانه، به فعالیت خود را در زمینهٔ تولید انواع دستکش‌های خانگی و صنعتی تهیه شده از لاتکس‌های طبیعی با آستر کتان و به‌کارگیری فناوری نانو ادامه داد. شرکت هزاردستان خزر با استفاده فناوری پیشرفته، دستگاه‌های تمام اتوماتیک و بهره‌گیری از آزمایشگاه‌های کنترل کیفی مدرن محصولات خود را مطابق با استاندارهای بین‌المللی تولید می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به http://www.oskargloves.com/ مراجعه نمایید.

منبع مطلب