توافقی برای تأمین محصولات گرافنی

شرکت نانواکسپلور برای تأمین گرافن‌بلک با شرکت تکمر پی‌ام به توافق رسیدند.
توافقی برای تأمین محصولات گرافنی

شرکت نانواکسپلور (NanoXplore) اعلام کرد که برای تأمین محصولات گرید گرافن‌بلک با شرکت تکمر پی‌ام (Techmer PM)، یک کامپاندر بزرگ پلاستیک مستقر در آمریکا که در زمینه اصلاح و تنظیم دقیق خواص پلیمرهای فنی تخصص دارد، یک قرارداد چند ساله منعقد کرده است. تکمر پی‌ام ترکیبات پلاستیکی تقویت‌شده با گرافن خود را به صنایع مختلف برای کاربردها و مصارف مختلف عرضه خواهد کرد.

هدف تکمر پی‌ام این است که بالاترین ویژگی‌های عملکردی ممکن را در طیف وسیعی از ترکیب‌ها و محصولات نهایی فراهم آورد.

مایکل ای. مک‌هنری، مدیر ارشد اجرایی تکمر پی‌ام، گفت: «ما یک شرکت طراحی مواد هستیم که از فناوری‌های پیشرفته برای طراحی راهکارهای متمرکز بر مشتری و بازار استفاده می‌کنیم. توافق بلند مدت با نانواکسپلور تکمیل‌کننده رویکرد ما مبتنی بر سفارشی‌سازی راهکارها برای به حداکثر رساندن عملکرد از طریق همکاری و استفاده از فناوری‌های پیشرو است.»

سروش نظرپور، مدیرعامل شرکت نانواکسپلور، اظهار داشت: «این توافقنامه بسیار هیجان‌انگیز است، چرا که به ما اجازه می‌دهد تا بر ارزش گرافن بیشتر تاکید کنیم و ویژگی‌های برند گرافن‌بلک خود را افزایش دهیم. این شرکت همچنین همکاری با یک رهبر بازار در ایالات‌متحده را افزایش داده است و تلاش‌های ما همچنان برای گسترش استفاده بیشتر از گرافن انجام خواهد شد.»