نمایش قدرت شرکت‎های داخلی در بیست و دومین نمایشگاه بین‎المللی "ایران هلث"

نمایشگاه بین‎المللی "ایران هلث" با هدف ارائه آخرین توانمندی‌های صنعت سلامت ایران طی روز‌های ۱۹ تا ۲۲ خرداد ۹۸ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی ایران هلث یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه‎ی پزشکی در زمینه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در کشورمان محسوب می‎شود. در ایران هلث فعالان حوزه‎ی تجهیزات پزشکی از قبیل تولیدکنندگان، صادرکنندگان، واردکنندگان و فروشندگان نسبت به ارائه و نمایش آخرین دستاوردهای خود، اقدام می نمایند.

این رویداد باعث می‎شود تولیدکنندگان بتوانند نیازهای جامعه‎ی پزشکی را در سطح بیمارستان، کلینیک و مطب‎های متخصصین شناسایی نموده و با توجه ظرفیت‎های بومی اعم از نیروی انسانی متخصص، مواد اولیه و همچنین دانش و فناوری داخلی نسبت به رفع این نیازها و خودکفایی علمی و صنعتی اقدام نمایند.

همچنین نمایشگاه تجهیزات پزشکی ایران هلث سبب شده تا متخصصان و فعالان این حوزه بتوانند با به‎روزترین فناوری‎های ارائه شده در سطح جهان نیز آشنا شوند. حضور شرکت‎های عظیم تامین‎‎کننده و واردکننده‎ی تجهیزات پزشکی در کنار شرکت‎های بین‎المللی و چندملیتی در این نمایشگاه موجب می‎شود شرکت‎ها با دانش‎ها و فناوری‎های یکدیگر آشنا شوند و نسبت به تبادل دانش و اطلاعات و همچنین همکاری‎های موثر اقدام نمایند.

اما طبق روال هر نمایشگاهی، این رویداد مهم از منظر دیگری نیز بسیار قابل توجه است و آن امکان مقایسه و تهیه تجهیزات مختلف پزشکی بدون حضور واسطه و با قیمت مناسب می‎باشد. متقاضیانی که در این حوزه فعالیت می‎کنند می‎توانند هر سال در این رخداد بزرگ شرکت کرده و با معتبرترین‎های حوزه‎ی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی آشنا شوند و ضمن قرارگرفتن در فضایی تخصصی و بدون واسطه، اقدام به مقایسه انواع فناوری‎ها نموده و در نهایت تجهیزات پزشکی مورد نظر خود را انتخاب نموده و با قیمت بسیار مناسب و با شرایط ویژه نمایشگاهی تهیه نمایند.

ایران هلث را می‎توان نقطه‎ی عطفی در بازار تجهیزات پزشکی دانست؛ چرا که ضمن افزایش و ارتقاء سطح دانش پزشکی، باعث سودآوری و حمایت از تولیدکنندگان مجرب داخلی و همچنین دستیابی به بازارهای پر رونق کشورهای همسایه و ارز آوری می‎‎گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، مهندس سید آصف مهدوی رئیس اداره صادرات تجهیزات پزشکی و مسئول هماهنگی نمایشگاه‎های داخلی و خارجی حوزه تجهیزات پزشکی گفت: به منظور پر بار کردن سطح نمایشگاه بین المللی ایران هلث 2019 و با توجه به حضور کارشناسان تجهیزات پزشکی از سراسر کشور در نمایشگاه مذکور، کارگاه‎های علمی و آموزشی از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی در نمایشگاه ایران هلث برگزار می‎گردد.

وی افزود: برای شرکت‎کنندگان در این کارگاه‎ها، گواهی‎نامه شرکت در دوره از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی صادر می‎شود. مهندس مهدوی یادآور شد، علاقمندان به شرکت در کارگاه‎های مذکور می‎توانند از دسترسی لینک  http://iranhealthexhibition.irدر قسمت ثبت‎نام در نمایشگاه و کارگاه‎ها نسبت به ثبت‎نام اقدام نمایند.

 

منبع مطلب