تجهیزات و ماشین‌آلات مرتبط با حوزه فناوری نانو در تریبون «نانو و صنعت»

در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو در کشور، معرفی توانمندی‌های موجود در حوزه تجهیزات و ماشین‌آلات مرتبط با فناوری نانو در قالب رویداد «تریبون نانو و صنعت» در هفته پایانی آبان ماه سال جاری، به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
تجهیزات و ماشین‌آلات مرتبط با حوزه فناوری نانو در تریبون «نانو و صنعت»

به منظور ترویج صنعتی فناوری نانو و معرفی آخرین دستاوردهای این حوزه، رویداد «تریبون نانو و صنعت» با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و با همکاری شرکت‌های فناوری نانو و ارائه مدیران، کارشناسان، محققان و فناوران فعال در این حوزه در هفته پایانی آبان ماه سال جاری، به صورت آنلاین برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این رویداد، معرفی توانمندی‌های موجود در حوزه‌های مختلف از جمله تجهیزات و ماشین‌آلات مرتبط با فناوری نانو به شرکت‌ها، سازمان‌ها، جامعه صنعتی کشور و عموم علاقمندان و فعالان این حوزه می‌باشد.

با توجه به نقش بی بدیل تجهیزات و ماشین‌آلات در رسوخ فناوری نانو، در قالب رویداد «تریبون نانو و صنعت» به معرفی واحد تجهیزات ستاد نانو که با هدف حمایت از ساخت و توسعه تجهیزات و ماشین‌آلات مرتبط با این حوزه شکل گرفته، پرداخته می‌شود و در ادامه تجهیزات و ماشین‌آلات، و شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف فناوری معرفی خواهند شد. جزئیات موضوعات و سرفصل‌های برنامه تجهیزات و ماشین‌آلات در رویداد به شرح زیر خواهد بود:

 

 

علاقمندان تا روز جمعه ۲۳ آبان ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام در این برنامه از طریق صفحه ثبت نام در سایت ایوند اقدام کنند. شرکت در این برنامه از طریق صفحه ثبت نام در سایت ایوند و بصورت رایگان بوده و برای عموم علاقمندان آزاد است و به مخاطبان صنعتی، مدیران، کارشناسان و متخصصان شرکت‌ها، سازمان‌ها و صنایع، و همچنین اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی توصیه می‌شود.

 

 

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل ips@nano.ir و یا با شماره ۰۹۱۹۰۳۹۹۰۶۱ تماس حاصل نمایند. همچنین برنامه کامل زمان‌بندی ارائه‌های تریبون نانو و صنعت، از اینجا قابل دانلود است.