نانومحصول ایرانی؛ پتوی نوزاد پنبه‌ای آنتی‌باکتریال

شرکت «طراوت افق زندگی» بر اساس فناوری نانو، محصولاتی مرتبط با نوزادان به بازار عرضه کرده است که باعث مراقبت بهتر از نوزادان می‌شود. این شرکت که از سال ۱۳۹۷ اقدام به ارائه محصولات مرتبط با بخش NICU کرده است توانسته با به‌کارگیری فناوری نانو و همکاری با ستاد توسعه فناوری نانو سهم به‌سزایی از بازار را در زمینه محصولات مرتبط با نوزادان به خود اختصاص دهد.
 پتوی نوزاد پنبه‌ای آنتی‌باکتریال

نوزادان از بدو تولد مدت زمان زیادی را در خواب به سر می‌برند و خواب راحت یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های والدین در بدو تولد نوزادان است. پوست و بدن حساس نوزادان نیاز به مراقبت‌هایی از جمله گرمای مناسب در فصول سرد سال داشته و به این منظور استفاده از پتویی لطیف، سبک و عاری از مواد حساسیت‌زا نیاز است. استفاده از رنگ‌های ملایم در طراحی پتو به منظور جلوگیری از ایجاد آسیب به پوست و چشمان نوزاد نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

با توجه به تماس بدن و سر و صورت نوزاد با پتو و حساسیت بیتشر نوزاد به باکتری‌ها و میکروب‌های موجود در محیط و در سطح پتو، استفاده از پارچه دارای خاصیت آنتی‌باکتریال در تولید پتو برای تضمین بیشتر سلامتی نوزاد حائز اهمیت است.

می‌توان با استفاده از نانوذرات که در پوشش اعمالی بر سطح پارچه وجود دارند یا حین فرایند تولید وارد ساختار داخلی پارچه می‌شوند، خاصیت آنتی‌باکتریال فراهم کرد. نانوذرات در تماس با باکتری موجب تضعیف غشای خارجی آن شده و آن را از بین می‌برند. شرکت طراوت افق زندگی با استفاده از پارچه پنبه‌ای آنتی‌باکتریال در تولید پتوی نوزاد، امکان خوابی آرام و آسوده در محیطی تمیز و عاری از میکروب را برای نوزاد فراهم کرده است.

 

چرا از این محصول استفاده کنیم؟

  • آنتی باکتریال
  • عاری از الیاف حساسیت‌زا
  • لطیف و بسیار نرم
  • سبک
  • در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف
  • قابل شستشو با آب سرد و مواد شوینده ملایم
     

تمامی محصولات این شرکت تحت نظارت بخش نوزادان وزارت بهداشت تولید می‌شود. علاوه بر این تاکنون بیش از ۲۵ نفر از پزشکان و متخصصان طراز اول کشور به مجموعه محصولات Best life تأییدیه رسمی و کتبی ارائه کرده‌اند.

دریافت گواهی‌نامه ایزو ۲۰۱۵-۹۰۰۱، دریافت کارت بازرگانی جهت واردات و صادرات محصولات، ثبت دو طرح صنعتی به نام شرکت، عضویت در اتاق بازرگانی ایران و اتریش و اخذ مجوز Imed از وزارت بهداشت در حوزه‌هایی از فعالیت از دیگر موفقیت‌های شرکت طراوت افق زندگی است.

 

درباره شرکت «طراوت افق زندگی»

شرکت طراوت افق زندگی از سال ۱۳۹۶ و در ابتدا در زمینه واردات مکمل و دارو فعالیت خود را آغاز کرده است. از سال ۱۳۹۷ این شرکت بخش تولید خود را تحت برند Best Life راه‌اندازی و اقدام به ارائه محصولات مرتبط با بخش NICU کرده است.

منبع مطلب