رویداد جذب سرمایه در حوزه فناوری‌های نوین ساختمانی

رویداد فناوری‌های نوین ساختمانی به منظور جذب سرمایه در مراحل مختلف یک استارت‌آپ در قالب رویداد «پیوند» و «دوشنبه‌های استارت‌آپی» طی روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه سال جاری به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.
رویداد جذب سرمایه در حوزه فناوری‌های نوین ساختمانی

حوزه‌های رویداد فناوری‌های نوین ساختمانی شامل ساختمان هوشمند و هوشمندسازی ساختمان، تکنولوژی ساخت، مصالح ساختمانی پیشرفته و فناوری مالی است و در نهایت تیم‌های برتر این رویداد در مجموعه مسکن تک جذب می‌شوند.

بر اساس این گزارش، صندوق نوآوری و شکوفایی برای تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها پیش از حضور در مقابل سرمایه‌گذار، دوره آموزشی برگزار می‌کند تا به توانایی لازم برای معرفی توانمندی خود دست یابند. همچنین بهم‌رسانی تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها به شتابدهنده‌ها، تیم‌سازی برای صاحبان ایده، ارائه تسهیلات seedmoney به شتابدهنده‌های دانش بنیان و عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری، پیگیری مذاکرات و کمک در نگارش قرارداد با شتابدهنده‌ها، کارگاه‌های آشنایی با مفهوم ارزش‌گذاری و مدیریت مالی استارت‌آپ‌ها، شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح سرمایه‌پذیر به منظور سرمایه‌گذاری جسورانه با مشارکت سایر سرمایه‌گذاران از دیگر برنامه‌ها و خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در کنار این رویداد خواهد بود.

علاقمندان و صاحبان ایده برای حضور در این رویداد یا استفاده از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه فناوری‌های نوین ساختمانی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره 42170000-021 داخلی 6010 تماس حاصل کنند.

اگر طرح شما سرمایه‌پذیر است به این لینک مراجعه نمایید.

اگر طرح و ایده‌ای دارید که هنوز به مرحله جذب سرمایه نرسیده است به این لینک مراجعه نمایید.