محافظت از خودرو با واکس گرافنی

شرکت اینفینیتی واکس، مشتری اپلاید گرافن متریالز، دومین محصول تقویت شده با گرافن را روانه بازار می‌کند.
محافظت از خودرو با واکس گرافنی

شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) اعلام کرده است که مشتری آن، اینفینیتی واکس (Infinity Wax)، یکی از تولیدکنندگان اصلی محصولات مراقبت از خودرو در اروپا، دومین محصول جدید مراقبت از خودرو را با فناوری تقویت شده با گرافن این شرکت عرضه کرده‌است. با استفاده از دیسپرسیون نانوپلاکت گرافن این شرکت موسوم به Genable، اینفینیتی واکس، نسل جدیدی از واکس اتومبیل با کارایی بالا را تولید و عرضه می‌کند.

چند ماه پیش، در سپتامبر ۲۰۲۰، همان شرکت‌ها برای عرضه پولیش خودرو تقویت شده با گرافن به هم پیوستند. اینفینیتی واکس گزارش داد که پس از موفقیت پولیش خودرو تقویت شده با گرافن، واکس گرافنی جدید خود موسوم به Graphene Wax را به بازار عرضه کرده‌است. این محصول جدید، در نتیجه افزایش خاصیت آبگریزی، تجمع آب بر سطح را کاهش می‌دهد که منجر به محفاظت طولانی‌مدت از رنگ می‌شود. Graphene Wax، پاک کردن کثیفی و آلودگی را آسان می‌کند و صاحبان خودرو را قادر می‌سازد تا به درخشش واکس حرفه‌ای دست یابند.

این محصول واکس جدید نتیجه یک برنامه ارزیابی و آزمایش گسترده میان اینفینیتی واکس و اپلاید گرافن متریالز است. اینفینیتی واکس انتظار دارد که محصول جدید توجه مشتریان را جلب نماید. محصول Graphene Wax به طور مستقیم از طریق شبکه فروشگاه‌های لوازم جانبی خودور در سراسر انگلستان و اروپا در دسترس صاحبان خودروها قرار خواهد گرفت.