استفاده از نانوپلاکت‌های گرافنی در محصولات مراقبت از خودرو

نانوپلاکت‌های گرافنی شرکت اپلاید گرافن متریالز در دو محصول جدید در حوزه خودرو که به تازگی عرضه شده، گنجانده شده است.
استفاده از نانوپلاکت‌های گرافنی در محصولات مراقبت از خودرو

شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) اعلام کرده‌است که مشتری آن شرکت کانستلیشن کمیکالز (Constellation Chemicals) به تازگی دو درزگیر جدید مورد استفاده در خودرو را عرضه کرده‌است که ویژگی‌های این محصولات با به کارگیری فناوری نانوپلاکت گرافنی اپلاید گرافن متریالز ارتقاء یافته است.

این دو محصول، پارالاکس (Parallax)، یک درزگیر سرامیکی تقویت شده با گرافن و گراویتی (Gravity)، یک درزگیر برفی تقویت‌شده با گرافن، پس از تحقیق و آزمایش توسط کانستلیشن کمیکالز روانه بازار شده است. این تولیدکننده انگلیسی محصولات مراقبت از خودرو ادعا می‌کند که این محصولات موجب بهبود عملکرد مانند آب‌گریزی، مقاومت شیمیایی در برابر باران اسیدی و نمک جاده‌ای می‌شود و دوام بیشتر، براقیت عالی و دفع بهتر آب را فراهم می‌کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که درزگیرهای جدید مورد توجه مشتریان قرار گرفته است و اکنون برای سفارش در دسترس هستند.

جیان فرانکو توتیس، مدیر عامل کانستلیشن کمیکالز، افزود: «عرضه دو محصول گرافنی در این ماه نقطه عطف مهمی برای کانستلیشن کمیکالز بوده‌است. با توجه به این که گرافن واژه باب روز جدیدی در حوزه محصولات مراقبت از خودرو است، ما می‌خواستیم در رقابت پیشی بگیریم. با همکاری با Genable® اپلاید گرافن متریالز، ما به سرعت موفق به فرموله کردن این دو محصول شدیم که بیش از انتظارات ما بوده است. این محصولات برخی ویژگی‌های بسیار خوب برای صنعت خودرو از جمله مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت شیمیایی، افزایش براقیت و اتلاف حرارت را ارائه می‌دهد.»

آدریان پاتس، مدیر ارشد اجرایی اپلاید گرافن متریالز، اظهار داشت: «ما خوشحالیم که توانسته‌ایم با همکاری تیم کانستلیشن کمیکالز این دو محصول جدید با عملکرد بالا را به بازار عرضه نماییم. این اثبات دیگری است که سهولت استفاده از دیسپرسیون‌های گرافنی به دقت فرموله شده اپلاید گرافن متریالز را با توجه به فرمولاسیون محصولات مشتریان ما نمایش می‌دهد. ما مشتاقانه منتظر هستیم که این محصولات جدید در بخش پوشش مراقبت از خودرو توجه مشتریان را بیشتر به خود جذب نمایند و در مورد محصولات آینده نیز فرصت‌های بیشتری برای همکاری با کانستلیشن کمیکالز به دست آوریم.»