استفاده از نانوپلاکت‌های گرافنی در محصولات مراقبت از موتورسیکلت

شرکت ترو-تنشن، با استفاده از نانوپلاکت‌های گرافن شرکت اپلاید گرافن متریالز، اسپری جدیدی برای مراقبت از موتورسیکلت‌ها عرضه کرده است.
استفاده از نانوپلاکت‌های گرافنی در محصولات مراقبت از موتورسیکلت

شرکت اپلاید گرافن متریالز (AGM; Applied Graphene Materials) اعلام کرد که با همکاری شرکت ترو-تنشن (Tru-Tension)، اسپری جدیدی عرضه کرده‌است که با فناوری نانوپلاکت‌های گرافنی شرکت AGM تقویت شده‌است.

شرکت ترو-تنشن مستقر در انگلستان برای علاقمندان به موتورسواری، محصولاتی را طراحی و تولید کرده‌است، که شامل ابزار، محصولات تمیزکننده، مواد روانکار و لوازم جانبی می‌شود. به دنبال تحقیق و بررسی داخلی، تولیدکننده ادعا می‌کند که این فرمولاسیون جدید از فناوری دیسپرسیون گرافن پیشرو از نظر صنعتی شرکت AGM موسوم به ®Genable بهره گرفته است و مزایای عملکردی بیشتری را ارائه می‌دهد.

ترو-تنشن خاطر نشان کرد که اسپری مبتنی بر گرافن آن جلای براق و بی‌نظیری را ارائه می‌دهد که به عنوان یک لایه محافظ عمل می‌کند و باعث براق شدن رنگ می‌شود. این پوشش آبگریز که به تازگی فرموله شده است باعث کاهش آلودگی نیز می‌شود تا تمیز کردن موتورسیکلت در آینده آسان‌تر شود.

این محصول جدید در حال حاضر برای خرید در هالفوردس (Halfords‌) و بسیاری از خرده فروشان ملی و نیز از طریق وب سایت ترو-تنشن در دسترس است.

آدریان پاتس، مدیر ارشد اجرایی اپلاید گرافن متریالز، اظهار داشت: «خوشحالم که می‌بینم محصول دیگری با دیسپرسیون‌های گرافن AGM به بازار عرضه می‌شود. به لطف تمرکز ما در ارائه نانوپلاکت‌های گرافن در قالبی که به راحتی استفاده از آنها را در کاربردهای عملی امکان‌پذیر می‌سازد، محصولات گرافن ما در طیف وسیعی از کاربردها، عملکرد گسترده‌ای را نشان داده‌است. توسعه رابطه ما با ترو-تنشن هیجان‌انگیز است و من مشتاقانه منتظر دیدن نتایج تجاری عرضه محصولات پیشرفته فعلی و آتی آن‌ها هستم.»

کریس فراپل، بنیانگذار ترو-تنشن، گفت: «همکاری با تیم AGM برای ایجاد اسپری موتورسیکلت جدید بسیار عالی بوده‌است. فرمولاسیون بی‌نظیر و عملکرد آبگریز گرافن، منجر به ارائه اسپری موتورسیکلت جلادهنده‌ای شده‌است که باعث کاهش تجمع گرد و خاک می‌شود. علاوه بر این، این امکان را نیز فراهم می‌کند تا بتوانیم محصولات پیشرو در بازار را برای موتورسیکلت و دوچرخه، در خط مقدم آنچه با فناوری قابل دستیابی است، ارائه دهیم. ما مشتاقانه منتظر همکاری با AGM بر روی محصولات آینده خود هستیم.»