تولید بخاری گرافنی ضد آب

شرکت اسمارت‌می با استفاده از گرافن، بخاری تولید کرده است که مطابق با درجه حفاظت IPX4 ضدآب است.
تولید بخاری گرافنی ضد آب

به زمستان نزدیک می‌شویم و طبق معمول، اکنون زمان مناسبی برای خرید لوازمی است که به گرم نگه داشتن ما در تمام زمستان کمک می‌کند. تولیدکنندگان نیز در حال عرضه لوازم جدید زمستانی هستند. شرکت زنجیره‌ای زیست محیطی شیائومی (Xiaomi) موسوم به اسمارت‌می تکنولوژی (Smartmi Technology) به طور رسمی جدیدترین بخاری گرافنی خود به نام GR-H را عرضه کرد. این محصول در روز ۲۰ اکتبر با قیمت 799 یوان (119 پوند) به فروش رسید.

بخاری گرافنی جدید اسمارت‌می از ماده جدیدی به نام گرافن استفاده می‌کند که دارای نرخ تبدیل گرمای الکتریکی 99 درصد است و موجب کاهش اتلاف انرژی در هنگام گرم شدن می‌شود. از لحاظ ساختار عنصر گرمایشی، بخاری گرافنی از یک ساختار GFM نوآورانه با مساحت اتلاف حرارت 7116 سانتی‌متر مربع استفاده می‌کند که ۴۸ درصد بیشتر از قبل است. علاوه بر این، بخاری با 3322 سانتی‌متر مربع عنصر گرمایش فروسرخ دور گرافن پوشش داده شده، که به طور مؤثر بازده کلی اتلاف گرمای بخاری را بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود نرخ گرمایش ۶۰ درصد بیشتر از سایر بخاری‌های برقی باشد.

در روش گرمایش، ترکیبی از همرفت حرارتی و تابش گرمایی می‌تواند به گرمایش سریع و متعادل منجر شود. این دستگاه به طور مؤثر مشکلات گرمایش غیریکنواخت و سرعت گرمایشی کم را با یک روش گرمایش واحد حل می‌کند. بخاری گرافنی اسمارت‌می دارای درجه ضد آب IPX4 است و می‌تواند در اتاق‌خواب، اتاق نشیمن و حمام نیز مورد استفاده قرار گیرد. طراحی مدار داخلی به نحوی است که کاملاً محصور و به یک پوسته محافظ ضد آب مجهز شده‌است. حتی اگر در هنگام استحمام، آب دوش بر روی بخاری پاشیده شود، باز هم می‌توان از آن به طور عادی و ایمن استفاده کرد.

این بخاری دارای سه توان ۹۰۰ W، ۱۳۰۰ W و ۲۲۰۰ W است. همچنین یک دکمه کنترل دما نیز وجود دارد که می‌توان از آن برای تنظیم دمای مطلوب استفاده کرد. پس از گرم شدن تا درجه‌حرارت تنظیم‌شده، گرمایش به طور خودکار متوقف می‌شود و بر روی حالت حفاظت از گرما قرار می‌گیرد. علاوه بر این، این بخاری برای پشتیبانی از دو روش قرار گیری طراحی شده‌است؛ عمودی و دیواری، که می‌تواند در ارتفاعی که کودکان نمی‌توانند آن را لمس کنند، آویزان شود. علاوه بر این، یک محافظ سه‌گانه power-off نیز اضافه شده‌است، به این صورت که بخاری به طور خودکار در صورت گرم شدن بیش از حد و یا دمای بالا، خاموش خواهد شد.

 

 

 شیرآلات با پوشش نانوساختار تزئینی

نانومحصول ایرانی؛ شیرآلات با پوشش نانوساختار تزئینی

شرکت شیرآلات البرز روز با پوشش نانوساختار تزئینی به روش PVD موفق به تولید شیرآلات ساختمانی شده است. این محصول نسبت به شیرآلات رایج، مقاومت به خوردگی و سختی بالایی دارد.