دریافت کمک مالی برای مطالعه امکان‌سنجی پالایشگاه آند

شرکت تالگا از دولت برای مطالعه امکان سنجی پالایشگاه آند کمک هزینه دریافت می‌کند.
امکان‌سنجی پالایشگاه آند

شرکت تالگا (Talga)، توسعه‌دهنده آند باتری، اعلام کرد برای تکمیل یک مطالعه امکان‌سنجی در زمینه تجاری شدن پالایشگاه آند تالگا انگلستان، حدود 1.3 میلیون دلار آمریکا از سوی دولت انگلیس کمک هزینه دریافت کرده است.

دولت انگلستان در همکاری با مرکز پیش‌رانش پیشرفته (Advanced Propulsion Centre)، دپارتمان فناوری انرژی تجاری و استراتژی صنعتی، نوآوری انگلستان (Innovate UK) و دپارتمان تجارت بین‌المللی، در راستای تقویت اقتصاد خودروی الکتریکی داخلی و باتری لیتیوم-یون، به تازگی مجموعه‌ای از بسته‌های محرک اقتصادی، از جمله صندوق تحول خودرویی 1 میلیارد پوندی ("ATF")، را اعلام کرده است.

این مطالعه امکان‌سنجی، تجاری شدن یک پالایشگاه انگلستان را برای تولید محصول آند شاخص تالگا موسوم به Talnode-C، برای تولیدکنندگان باتری لیتیوم-یون، ارزیابی خواهد کرد.

تاسیسات تولیدی Talnode®-C انگلیس با وارد کردن گرافیت پرک (flake) طبیعی به صورت کنسانتره، از واحد عملیاتی شرکت در ویتانگی در نزدیکی شهر کیرونا در شمال سوئد، یک ماده خام را از پالایشگاه آند سوئدی برنامه‌ریزی‌شده توسط تالگا به اشتراک خواهد گذاشت.

برنامه‌ریزی شده است این مطالعه که بلافاصله آغاز خواهد شد، تا اواخر مارس سال ۲۰۲۱، تکمیل شود و بر مهندسی، مجاز دانستن، دسترسی به انرژی‌های تجدیدپذیر و امکان‌سنجی اقتصادی، متمرکز خواهد بود. در صورت امکان پذیر بودن، پالایشگاه محلی Talnode-C تالگا تضمین می‌کند که مواد آند فعال، مقرون‌به‌صرفه و پایدار، برای استفاده در صنعت خودروی الکتریکی خودکفا به صورت ایمن فراهم شود.