خوردن و نوشیدن در روزهای کرونایی با استفاده از ماسک دو تکه راحت‌تر می‌شود!

یک پدر و دختر هنگ‌کنگی با همکاری یکدیگر ماسک دو تکه‌ای طراحی و تولید کرده‌اند که در آن از نانو-نقره استفاده شده است و می‌توان در هنگام خوردن یا نوشیدن همچنان که قسمت پوشاننده بینی بر روی صورت قرار دارد، قسمت پوشاننده دهان را از روی صورت برداشت.
خوردن و نوشیدن در روزهای کرونایی

شرکت کیک‌استارتر (Kickstarter) برای تأمین مالی تولید انبوه یک ماسک N95 که چند منظوره و سازگار با محیط زیست است، راه‌اندازی شد.

با وجود اینکه در هر حال حاضر واکسن کووید-19 به میلیون‌ها نفر تزریق می‌شود، هنوز هم موارد جدید در سراسر دنیا در حال افزایش است. با توجه به آمارهای موجود و ویروس جدید کرونا، این واقعیت که هنوز هم به ماسک زدن نیاز است، همچنان برای مدتی طولانی حقیقت خواهد داشت. برخی متخصصان پیش‌بینی می‌کنند که استفاده اجباری از ماسک برای ۹ تا ۱۲ ماه آینده و تا زمانی که ایمنی جمعی رخ دهد، ضروری خواهد بود.

در این میان همه به یک ماسک نیاز دارند. MONOmask.5c به لطف طراحی زیبا و متفکرانه خود گزینه بسیار مناسبی است. به این دلیل که این یک ماسک دو تکه است؛ یک قسمت برای بینی و قسمت دیگری برای دهان. این دو قطعه به راحتی با استفاده از آهن‌ربا به هم متصل می‌شوند. این ماسک از نظر ارگونومیک به گونه‌ای طراحی شده است که همه افراد در هنگام خوردن یا نوشیدن به راحتی از آن استفاده نمایند.

علاوه بر این، MONOmask از مواد قابل بازیافت ساخته شده است و تنها فیلتر آن باید به صورت روزانه تعویض شود. پوسته آن را می‌توان برای بیش از ۱۰۰ روز استریل کرده و دوباره مورد استفاده قرار داد. فیلتر MONOmask معادل یک فیلتر N95 است و مزایای اضافه‌شده از مواد نانو-نقره را به عنوان بخشی از پوسته ماسک به همراه دارد.

این ماسک به راحتی روی صورت قرار می‌گیرد و در همه اندازه‌های متداول برای همه سنین، در طیف وسیعی از رنگ‌ها به همراه گیره‌های مغناطیسی که بسیار محکم و چند منظوره هستند و استفاده از ماسک را بسیار آسان می‌کنند، تولید می‌شود. در نتیجه، هر کسی می‌تواند به راحتی و بدون دردسر قسمت پوشاننده دهان MONOmask را روی صورت خود قرار دهد یا از آن جدا کند تا بدین ترتیب فرد استفاده‌کننده از ماسک بتواند از هر نوع غذا یا نوشیدنی لذت ببرد.