ایرباد جدید ال‌جی با قاب ضدعفونی‌کننده نانویی

ال‌جی اولین ایربادهای دارای قاب UV nano (فرابنفش نانو) را به بازار عرضه کرده است. این قاب شارژ می‌تواند باکتری و میکروب‌های روی ایربادها را در هنگام شارژ کردن از بین ببرد.
ایرباد جدید ال‌جی با قاب ضدعفونی‌کننده نانویی

غول بزرگ فناوری، شرکت جی ال‌جی (LG)، ایربادهای بهداشتی جدیدی را به بازار عرضه کرده‌است که طبق ادعای این شرکت ۹۹.۹ درصد باکتری‌ها را با کمک فناوری UV از بین می‌برد. سری ایربادهای LG TONE Free در دو مدل HBS-FN6 و HBS-FN7 ایربادهای واقعاً بی‌سیم هستند که به قاب شارژ UV nano با نور فرابنفش مجهز شده‌اند که در هنگام شارژ، ایرباد را ضدعفونی می‌کنند.

هاک هیون کیم، مدیر تفریحات خانگی شرکت ال‌جی هند می‌گوید: «در هنگام تصمیم‌گیری برای خرید یک محصول جدید، بهداشت به پارامتری مهم برای مصرف‌کنندگان تبدیل شده‌است.»

HBS-FN7 و HBS-FN6 از فناوری صدای مریدین (Meridian Audio)، شرکت فناوری صوتی انگلیس برخوردار است. با به کارگیری فناوری DSP (پردازش سیگنال دیجیتال) در FN7 نه تنها یک استیج و صحنه صدای واقع گرایانه و طبیعی ایجاد می‌کند که بسیار شبیه تجربه گوش دادن به صدای اسپیکرهای حرفه‌ای با صدای بلند است، بلکه اصوات را با وضوح و شفافیت بکر و بی همتایی منتشر کرده و شنونده را واقعاً در صدا غرق می‌کند. با استفاده از نرم افزار LG TONE Free که هم برای دستگاه‌های اندروید و هم iOS در دسترس است، تنظیمات صدای اکوالایزر (EQ) سفارشی‌شده که توسط مریدین ساخته شده است با چهار مدل تنظیمات پیش فرض، تجربه شنیدن به شکل کامل و بی عیب و نقص را فراهم می‌کند.

همچنین LG TONE Free FN7 به لطف درایورهای تزریق سیلیکونی با کیفیت خود و حفره صوتی که با لایه‌ای فلزی پوشانده شده، بأس پرتر و غنی‌تری را پخش می‌کند و تعدیل‌کننده‌های با بافت متراکم آن دقت و وضوح بیشتری را در فرکانس‌های بالای متوسط فراهم می‌آورند. از طرف دیگر FN6 از قابلیت حذف نویز فعال برخوردار نیست.

این ایربادزها دارای درجه IPX4 هستند که باعث می‌شود در برابر آب مقاوم باشند. با پشتیبانی از شارژ سریع و بی‌سیم، FN7 با طول عمر باتری ۲۱ ساعته (تا ۷ ساعت پخش و ۱۴ ساعت اضافی در قاب) ارائه می‌شود در حالی که FN6 با طول عمر باتری ۱۸ ساعته با حداکثر 6 ساعت پخش همراه است. از دیگر نوآوری‌های این ایربادزها می‌توان به استفاده از لامپ‌های LED در بخش بالایی قاب شارژ اشاره کرد، که مشاهده میزان شارژ و وضعیت UVnano را آسان‌تر ساخته است.

سانجیو سونی مسئول بخش تجارت ال‌جی هند گفت: «در ال‌جی، ما همیشه تلاش کرده‌ایم بهترین محصولات را با پیشرفته‌ترین و نوآورانه‌ترین فناوری‌ها به بازار عرضه نمائیم و همچنان به هدف خود ادامه خواهیم داد تا مشتریان خود را راضی نگه داریم و متعهد هستیم نیازها و ایمنی آن‌ها را در قلب نوآوری خود حفظ نمائیم.»