عرضه فیلترهای AC مبتنی بر گرافن برای محافظت در برابر ویروس‌ها

نانوماتریکس متریالز فیلترهای AC مبتنی بر گرافن را برای محافظت در برابر ویروس، باکتری‌ها و دیگر مواد مضر عرضه می‌کند.
عرضه فیلترهای AC مبتنی بر گرافن برای محافظت در برابر ویروس‌ها

شرکت تازه تأسیس نانوماتریکس متریالز (Nanomatrix Materials) مستقر در هند مجموعه جدیدی از G1 AC Filters را برای تهویه مطبوع معرفی کرده است که از نانوفناوری گرافن-نقره برای تصفیه هوای داخل اتاق و غیرفعال‌سازی 99 درصد میکروب‌های موجود در هوا استفاده می‌کند. به گفته این شرکت، این سیستم همچنین ذرات گرد و غبار را فیلتر کرده و ترکیبات آلی فرار و گازهای مضر را کاهش می‌دهد. هدف از این محصول تبدیل دستگاه‌های تهویه مطبوع معمولی به دستگاه تصفیه هوا است.

این فناوری جدید، می‌تواند در هر سیستم متمرکز HVAC موجود، اعم از AHU یا FCU برای مکان‌های شلوغ مانند فرودگاه‌ها، مراکز خرید، مدارس، بیمارستان‌هایی که در آن خطر آلودگی بالاتری وجود دارد، استفاده شود.

ویکاس بردیا، بنیانگذار نانوماتریکس متریالز، گفت: «پس از مطالعه در مورد ویروس کووید-19 و سایر بیماری‌های واگیر ناشی از میکروارگانیسم‌ها، به طور خلاصه می‌توان نتیجه گرفت که گرافن سپر اکثر عوامل بیماری‌زای موجود در هوا است. در بیشتر موارد، شاخص کیفیت هوای داخلی بیشتر از خارج از خانه آزار دهنده است. پس از عرضه موفقیت‌آمیز G1 Wonder Masks که برای استفاده شخصی است، اکنون نوبت G1 AC Filters یکی دیگر از موارد درایو محافظتی 3600 ماست که از شما در محیط محافظت می‌کند. به اثبات رسیده‌است که غشای نانوفناوری گرافن-نقره که توسط نانوماتریکس متریالز تولید شده‌است، با فیلتر کردن گازهای مضر و ترکیبات آلی فرار موجود در جو منجر به از بین رفتن بیماری‌های ناشی از ویروس و باکتری‌ها می‌شود. هزینه این محصول ۱۰ برابر ارزان‌تر از دستگاه‌های تصفیه هوا است و از شما حفاظت می‌کند. G1 AC Filters، پیش از عرضه در بازار، تست‌های معتبری را در آزمایشگاه‌های تأیید شده مستقل پشت سر گذاشته است.»

منبع مطلب