مشارکت برای تولید محصولات ضد میکروبی در هند

یک شرکت دانش‌بنیان زیست فناور، مستقر در کانادا برای تولید محصولات ضد میکروبی در هند مشارکت می‌کند.
مشارکت برای تولید محصولات ضد میکروبی در هند

شرکت Baz Brandings and Trades LLP، با هدف افزایش سطح بهداشت و پاکیزگی با شرکت پُلیامینا نانوتک (Polyamyna Nanotech)، یک شرکت دانش‌بنیان زیست فناور مستقر در کانادا، برای توسعه فناوری‌های ضد میکروبی نسل بعدی برای جلوگیری از عفونت‌های ناشی از عوامل بیماری‌زا کشنده همکاری می‌کند.

شرکت پُلیامینا نانوتک در حال حاضر یک محصول تحقیق شده و مبتنی بر علم ارائه داده است که حفاظت کامل (۹۹.۹۹۷ درصد) از لایه سطحی را فراهم می‌کند و انواع عوامل بیماری‌زای عفونی را خنثی می‌کند. این محصولات را می‌توان برای همه سطوح و نقاطی که بسیار لمس می‌شوند، بکار برد که می‌تواند به صورت یک پوشش عمل کرده و هنگامی که در تنظیمات داخلی و خارجی هر سطح اعمال می‌شود، یک لایه محافظ اضافی ایجاد می‌کند.

این فناوری ضد میکروبی پیشرفته در مقابل انواع میکروب‌های بیماری‌زا نظیر باکتری‌های مقاوم در برابر دارو، ویروس‌ها و قارچ‌ها مؤثر خواهد بود. مزیت دیگر آن این است که با توجه به شرایط دشوار کنونی کمک بزرگی به مقابله با ویروس کرونا از جمله SARS-CoV-2 می‌کند. این مواد با یک‌بار اعمال بر روی سطوح، نه تنها عوامل بیماری‌زا را بلافاصله از بین می‌برند، بلکه حداقل تا ۶ ماه از سطوح محافظت می‌کنند.

مدیر Baz Brandings and Trades LLP گفت: «من کاملاً مطمئن هستم و اطمینان دارم که این محصول می‌تواند از مشاغل پشتیبانی کند و به مشتریان فعلی ما برای مقابله با پاندمی ویروس کرونا (SARS-CoV- 2) از طریق محصولات ضدمیکروبی پُلیامینا نانوتک که توسط دو دانشمند مشهور کانادایی (دکتر رامش کومار مانی، مدیرعامل و دکتر کیشان گوریتیالا مدیر ارشد فناوری) تأسیس شده‌است، کمک کند. ما به دنبال یک مشارکت سالم در اینجا هستیم که امیدواریم برای مردم ما نیز مفید باشد.»

 

محصولات و فناوری‌های معرفی شده توسط شرکت پُلیامینا نانوتک

1) KEEP KLEAR™: یک پوشش/فیلم شفاف ضد میکروبی پیوسته فعال، که در سطوح، تا ۶ ماه یا ۱۰۰۰ دوره پاک‌سازی باقی می‌ماند. این محصول، در طی ده دقیقه تماس، نوید کاهش 99.99 درصدی ویروس و باکتری را می‌دهد.

2) MicroDome™: یک ضد عفونی‌کننده معمولی است که بر روی سطوح تا ۷ روز یا ۵۰ دوره پاک‌سازی فعال می‌ماند. این محصول برای استفاده به عنوان یک ماده تمیزکننده ضد میکروبی در فضاهای خانگی و تجاری مانند صنایع، پزشکی، فرآوری مواد غذایی، لانه حیوانات و تجهیزات تجاری مفید است.

با استفاده از فناوری‌های مؤثر، تیم پُلیامینا نانوتک از فناوری‌های ضدمیکروبی عمیق و پایدار بهره می‌برد. آن‌ها به طور خاص باکتری‌ها، کپک‌ها و ویروس‌های ESKAPE را هدف قرار می‌دهند و در نهایت تلاش می‌کنند که به مشکلات پاندمی جهانی و مقاومت ضد میکروبی رسیدگی کنند.